niedziela, 17 sierpnia 2014

Wycieczka do Wrocławia

Ostatnio postanowiłam wybrać się do Wrocławia, w celu odwiedzenia moich znajomych, którzy jakiś czas temu się tam przeprowadzili. Niestety nie mogłam liczyć na to, aby znajomi mnie przenocowali, ponieważ ich mieszkanie jest naprawdę maleńkie. Postanowiłam więc poszukać jakiegoś taniego hostelu. Planowałam jechać zaledwie na trzy dni, tak więc uznałam, że koszt za dwie noce w hostelu nie będzie na tyle wielki, że przez resztę miesiąca będę musiała jeść suchy chleb. Przed wstępnym rozpoznaniem zadzwoniłam do znajomych zapytać czy może znają jakiś tani hostel, który mogą mi polecić. Podali mi nazwy dwóch miejsc, które od razu sprawdziłam w internecie i zapoznałam się z cennikiem każdego z nich. Ceny były porównywalne, tak więc na moją ostateczną decyzję wpływ miała lokalizacja. Wybrałam nocleg znajdujący się nieopodal mieszkania moich znajomych, by na spotkanie z nimi nie musieć przedzierać się przez pół miasta. Faktycznie okazało się, że nie jest to zbyt duża odległość i znacznie ułatwiło to komunikację przed naszym spotkaniem. Podczas mojego pobytu we Wrocławiu odwiedziliśmy m.in. zoo, w którym ostatni raz byłam jako dziecko. Dzięki znajomym poznałam także miejsca, w których nigdy wcześniej nie byłam, a które naprawdę polubiłam. Myślę więc, w niedalekiej przyszłości powtórzę taki wypad.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz