czwartek, 14 sierpnia 2014

Siostra dobra rada

Jakiś czas temu mój brat postanowił otworzyć swoją firmę. Według mnie porwał się trochę z motyką na słońce, ponieważ zbyt szybko się na to zdecydował. Podobno kto nie ryzykuje, ten nie ma, ale osobiście uważam, że tak poważne decyzje wymagają  poświęcenia czasu na przygotowanie. Powinno to nastąpić w pierwszej kolejności, a nie już po zarejestrowaniu działalności. Myślę, że nawet mając bardzo dobry pomysł na biznes, łatwo jest popełnić chociażby tylko mały błąd, który znacząco może wpłynąć na niekorzyść firmy, a nawet zatrzymać jej rozwój, zwłaszcza w początkowych fazach, kiedy pomysł tak naprawdę dopiero się kształtuje w praktyce. Kwestią której nie przemyślał mój brat była rachunkowość. Nikt z naszej rodziny nie zna się na tej dziedzinie, a jak wiadomo, przy działalności jest bardzo dużo różnego rodzaju dokumentów. Poleciłam mu więc, by znalazł sobie biuro rachunkowe, które zajmie się pełną obsługą jego firmy. Brat docenił moje zainteresowanie i chęć wspierania, zwłaszcza kiedy powiedziałam mu, że zrobiłam już nawet rozeznanie. Przeglądałam oferty różnych biur rachunkowych i wybrałam dla niego takie, które zapewni mu wszystkie niezbędne usługi, a przy tym brat nie straci majątku, który przecież dopiero ma zdobyć dzięki swojej firmie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz