piątek, 15 sierpnia 2014

Służbowa wizyta w ukochanym mieście

W mojej pracy często wysyłana jestem na różnego rodzaju szkolenia i konferencje. Ostatnio takowa odbyła się w Krakowie, ku mojej wielkiej radości. Naprawdę bardzo lubię to miasto, dlatego zawsze chętnie się do niego wybieram, nawet jeżeli powodem jest wyjazd służbowy. A niestety, zwykle właśnie taki jest powód mojej wizyty w tym mieście.


Większość szkoleń z firmy, w której pracuje odbywa się w Krakowie, ponieważ, z tego co się orientuję, znajdują się tam naprawdę fajne sale konferencyjne. Z tych, które dotychczas udało mi się odwiedzić jestem w stanie potwierdzić to stwierdzenie. Mam nadzieje, że nie przyjdzie mi nigdy organizować żadnych szkoleń, zwłaszcza takich dla większej liczby uczestników, ponieważ jest to niezwykle trudne zadanie, by znaleźć odpowiednie miejsce. Nie wspominając już o całej reszcie, którą trzeba zorganizować. Myślę, że są na tym świecie osoby, które stworzone są do tego, by organizować różnego typu wydarzenia, na które składa się wiele czynników koniecznych do załatwienia. Myślę, że gdyby jednak przyszło mi kiedyś współorganizować jakąś konferencję, to w kwestiach lokalizacyjnych stawiałabym właśnie na krakowskie sale konferencyjne. Pewnie sympatia, jaką darzę to miasto nie była by tu bez znaczenia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz